Порядок розгляду рекламацій
Клієнт має можливість скористатися строком реалізації права щодо відповідальності за дефекти проданого товару протягом 24 місяців з моменту отримання товару.
Як діяти у разі необхідності рекламації
Рекомендуємо найперше звернутися (електронною поштою або телефоном) у наш відділ рекламацій:
телефон: +380 (44) 3562590,e-mail: [email protected]
Не забувайте завжди повідомляти нам свій номер телефону або електронну адресу для швидкого з’єднання на випадок будь-яких розбіжностей.
Наші оператори узгодять з вами найкращий спосіб обробки вашої скарги.
Найпростіший спосіб подати скаргу - скористатися цією формою.
Ви можете просто завантажити, роздрукувати та заповнити цю форму.
У разі повернення товару (за погодженням з нашими операторами), будь ласка, зробіть наступне:
Ми рекомендуємо відправляти товар в оригінальній упаковці. Упакуйте використаний товар або його частину належним чином.
Вкладіть до товару заповнену форму "Повернення" або простий супровідний лист.
Не відправляйте посилку накладеним платежем, ми не приймаємо посилки, відправлені таким чином.
Поверніть товар протягом 14 календарних днів (або протягом 100 днів, якщо ви придбали послугу "100 днів повернення") з моменту отримання посилки на адресу повернення - оберіть найкращий для вас варіант:
-
Швидкі онлайн повернення RE.SHIP.SHOP. Відправ посилку у відділенні Meest Пошта або Нова Пошта без паперових бланків, з можливістю самостійного відстеження. Оплату за пересилку здійснює клієнт. Дотримуйся інструкцій на сайті https://re.ship.shop.
-
У разі надсилання відправлення за допомогою кур’єрської служби Meest Пошта покупець повинен надіслати товар НЕ ПІСЛЯПЛАТОЮ за адресою: 79035, вул. Зелена 147, м. Львів, Україна. Отримувач – CП Росан (Повернення Packway). Телефон отримувача: +38 067 670 23 03.
-
У разі надсилання відправлення за допомогою Нової Пошти покупець повинен надіслати товар НЕ ПІСЛЯПЛАТОЮ за адресою: відділення Нова Пошта № 3, 79000, вул.Угорська 22, м.Львів, Україна. Отримувач – CП Росан (Повернення Packway). Телефон отримувача: +38 050 430 14 30.
-
У разі надсилання відправлення за допомогою Укрпошти покупець повинен надіслати товар НЕ ПІСЛЯПЛАТОЮ за адресою: 79400, вул. Дорожня 60, Львівська обл., Пасіки-Зубрицькі, Україна. Отримувач – CП Росан (Повернення Packway). Телефон отримувача: +38 067 670 23 03.
Доставка від замовника на будь-яку з вищевказаних адрес завжди оплачується замовником. Неоплачені відправлення не приймаються.
Розгляд рекламації
Рекламації ми розглядаємо в найкоротші терміни, але не довше ніж у встановлений законом 14-денний строк. Цей строк починає відраховуватися з дня доставки товару.Рекламацію спрацюємо впродовж 30 днів.
Ми повернемо гроші на вашу картку або рахунок (це найпростіший і найшвидший спосіб, тому, будь ласка, вкажіть ваші платіжні реквізити - номер картки, IBAN - у заповненій формі скарги). У разі онлайн-оплати через PayU ми повернемо гроші на ту саму кредитну картку, з якої було оплачено замовлення.
Як діяти у разі пошкодження товару перевізником
Отримуючи відправлення від перевізника, треба ретельно перевірити доставлений товар. Не приймайте відправлення з ознаками пошкодження.
У разі пошкодження товару, навіть якщо паковання було цілим, просимо якнайшвидше повідомити про це наш інтернет-магазин за телефоном +380 (44) 3562590
Також просимо повідомити про пошкодження відповідного перевізника:
Нова Пошта: повідомити особисто в день доставки в поштовому відділенні.
Meest: повідомлення необхідно надіслати на електронну адресу відділу рекламацій [email protected]
У разі будь-яких розбіжностей чи запитань не вагайтеся і зв'яжіться з з нашим відділом обслуговування клієнтів за телефоном +380 (44) 3562590