Служба підтримки клієнтів +380 (44) 3562590 (пн-пт: 8:00-16:00)

Меню

Пошук

Кошик

Ваш кошик порожній.Хіба це не прикро?

Робити покупки з нами - одне задоволення. А порожній кошик дуже засмучує :-(

Кошик

Ваш кошик порожній.Хіба це не прикро?

Робити покупки з нами - одне задоволення. А порожній кошик дуже засмучує :-(

Будинок
Головна
>
Як діяти у разі відмови від договору купівлі-продажу

Як діяти у разі відмови від договору купівлі-продажу

Відмова від договору купівлі-продажу здійснюється особою, яка замовила товар, протягом 14 календарних днів з дня отримання товару. Будь ласка, повідомте номер телефону або електронну адресу для швидкого з'єднання у разі будь-яких розбіжностей. Цей термін можна продовжити, придбавши в замовленні послугу "100 днів на повернення".

У разі відмови від договору купівлі-продажу рекомендуємо найперше звернутися (електронною поштою або телефоном) у наш відділ рекламацій:

телефон: +380 (44) 3562590, e-mail: [email protected]

Не забувайте завжди повідомляти нам свій номер телефону або електронну адресу для швидкого з’єднання на випадок будь-яких розбіжностей.

Наші оператори узгодять з вами найкращий спосіб обробки вашої скарги.

Найпростіший спосіб подати скаргу - скористатися цією формою.

Ви можете просто завантажити, роздрукувати та заповнити цю форму.

У разі повернення товару (за погодженням з нашими операторами), будь ласка, зробіть наступне:

Ми рекомендуємо відправляти товар в оригінальній упаковці. Упакуйте використаний товар або частину набору належним чином.

Вкладіть до товару заповнену форму "Повернення" або простий супровідний лист.

Не відправляйте посилку накладеним платежем, ми не приймаємо посилки, відправлені таким чином.

Поверніть товар протягом 14 календарних днів (або протягом 100 днів, якщо ви придбали послугу "100 днів повернення") з моменту отримання посилки на адресу повернення - оберіть найкращий для вас варіант:

  1. Швидкі онлайн повернення RE.SHIP.SHOP. Відправ посилку у відділенні Meest Пошта або Нова Пошта без паперових бланків, з можливістю самостійного відстеження. Оплату за пересилку здійснює клієнт. Дотримуйся інструкцій на сайті https://re.ship.shop.

  2. У разі надсилання відправлення за допомогою кур’єрської служби Meest Пошта покупець повинен надіслати товар НЕ ПІСЛЯПЛАТОЮ за адресою: 79035, вул. Зелена 147, м. Львів, Україна. Отримувач – CП Росан (Повернення Packway). Телефон отримувача: +38 067 670 23 03.

  3. У разі надсилання відправлення за допомогою Нової Пошти покупець повинен надіслати товар НЕ ПІСЛЯПЛАТОЮ за адресою: відділення Нова Пошта № 3, 79000, вул.Угорська 22, м.Львів, Україна. Отримувач – CП Росан (Повернення Packway). Телефон отримувача: +38 050 430 14 30.

  4. У разі надсилання відправлення за допомогою Укрпошти покупець повинен надіслати товар НЕ ПІСЛЯПЛАТОЮ за адресою: 79400, вул. Дорожня 60, Львівська обл., Пасіки-Зубрицькі, Україна. Отримувач – CП Росан (Повернення Packway). Телефон отримувача: +38 067 670 23 03.

Доставка від замовника на будь-яку з вищевказаних адрес завжди оплачується замовником. Неоплачені відправлення не приймаються.

Розгляд відмови від договору купівлі-продажу

Розглядаємо питання в найкоротші терміни, але не довше ніж 14 календарних днів після відмови від договору. Зверніть увагу, що ми не зобов’язані повертати гроші раніше, ніж нам буде доставлений товар або підтверджене його відправлення.

Ми повернемо гроші на вашу картку або рахунок (це найпростіший і найшвидший спосіб, тому, будь ласка, вкажіть ваші платіжні реквізити - номер картки, IBAN - у заповненій формі скарги). У разі онлайн-оплати через PayU ми повернемо гроші на ту саму кредитну картку, з якої було оплачено замовлення.

У разі повернення комплектного товару з замовлення Astoreo повертає повну вартість початкового відправлення, включно з вартістю доставки. Перевезення (надсилання) товару від клієнта за адресою повернення оплачує клієнт.